Stap 1…
Stap 2…
U wordt door onze coördinator uitgenodigd voor een kennismakings- / intakegesprek. Hier wordt de hulpvraag zorgvuldig gedefinieerd en worden (eventuele) bijkomende vragen gesteld of bepaalde testen afgenomen. We willen een duidelijk beeld hebben van zowel wie de hulp vraagt als wat de hulpvraag betreft.
Dit intakegesprek kan desgewenst ook online of thuis bij de cliënt plaatsvinden.
Stap 3…
Intern bij Hintra wordt het volledige dossier geanalyseerd en wordt op basis van de bevindingen door de coördinator een coach aangeduid die zal instaan voor de persoonlijke begeleiding van de hulpvrager. Intern wordt de casus besproken door de coördinator met de toegewezen coach. Op die manier gaat geen kostbare tijd verloren.
Stap 4…
U wordt uitgenodigd voor de eerste coaching sessie in de praktijk van Hintra.
Stap 5…
De eerste coaching sessie vangt aan. Op het einde wordt een afspraak gemaakt voor de volgende sessie, telkens in functie van behoefte en noodzaak.
Iedere coach stippelt in samenspraak met de cliënt, of in functie van noden, een persoonsgebonden traject uit dat permanent geëvalueerd en bijgestuurd wordt.
Financieel/betalingswijze
Wat betreft de betalingen van de sessies, bij het intakegesprek wordt de intake zelf, alsook de eerste coaching sessie betaald. Pas na betaling wordt de afspraak opgenomen in de praktijkagenda.
Na iedere sessie betaalt de klant voor de volgende sessie. Indien er niet betaald wordt, wordt er geen afspraak in de agenda opgenomen. Reden hiervoor is dat er veel mensen een afspraak wensen en dat wij geen ruimte voor afspraken reserveren indien deze niet met zekerheid doorgaan. Daarvoor zijn de coachingsuren te schaars en te gegeerd.